Vücut Kalıbınızı Çıkartın,Kendi Mankeninizi Yapın :)

14 Ocak 2011 Cuma


Dikiş işiyle uğraşanların işine yarıycak hoş bir proje :) beden ölçülerinizi aynen çıkarıp kendi mankeninizi yapabilirsiniz.Ne işe mi yarıycak?Özellikle kendinize birşeyler dikiyorsanız prova kısımlarında zorlanmadan yaptığınız mankeninizde ölçüleri alabilirsiniz.
Resimler oldukça açıklayıcı olduğu için açıklamaya gerek duymadım.
Manken yapmak için gerekli olan eski bir badiniz, inşaat bantı,karton,pamuk slikon(içini doldurmak için),askı...
Aman dikkat kalıbı üstünüzden çıkartırken birtarafınızı kesmeyin!Mutlaka yardım alın.














Burda da ablamız koli bandıyla yapmış ;) TIKLAYIN ...
Bu da farklı bir çalışma...

9 yorum:

Adsız dedi ki...

harikasınız cok teşekkürlr.hemen yapacağım.blogunuzu sürekli takip ediyorum.ama modelleri indiremiyorum bilgilendirrseniz sevinirim.

Şeker Cafe dedi ki...

Takıldığınız yeri daha detaylı söylerseniz yardımcı olmaya çalışayım.Dosyaların bulunduğu hotfile,deposit..veya turbobit sitelerinde mi takılıyorsuz yoksa indirdikten sonra rarlı dosyaların açımında mı?

Adsız dedi ki...

ilginize teşekkürlr öncelikle,cok bilgim yok pc konusunda ama örnekle acıklamay calısayım.burda model ocak sayısında örneğin indiri tıkladım dosay masaüstüne kaydoluyor fakat boş kydediliyor.nerde hata yapıyorum anlamıyorum.teşekkürlr.görüşmek üzere iyi geceler.

Adsız dedi ki...

Geç cevap için çok özür dileri,şu sıra başım kalabalık :)
Şimdi bende adım adım örnekle açıklamaya çalışayım.
http://hotfile.com/dl/93756848/8f0ab04/burda_01.11.rar.html bu linke girdiniz."NORMAL İNDİRME"ye tıkladınız."BEKLEYİNİZ 15 SANİYE" diyor.Bekliyoruz,sonra karşınıza birşeylerin yazdığı kutucuk çıkıyor.Orda yazanı alttaki kutucuğa yazıp;örneğin "274 gainee" ...sonra "Download the file" yazan kutucuğa tıklıycaz.karşımıza yüklemek için tıklayın yazan bir sayfa çıkıcak,ona tıklıyoruz ve indirmeye başlıycaktır.indirme tamamlandıktan sonra dosya rarlı olduğu için,yani sıkıştırılmnış klasör,rardan çıkartmanız gerekiyor...o program hemen hemen her pcde kuruludur.sizde yoksa lütfen mailinizi bırakın göndereyim.Rardan çıkan dosyanın içine bakarsanız dergiyi görüceksiniz.Çok nadiren de olsa dosya adını değiştirmek gerekiyor.Bazı karakterleri pcnin desteklememesinden dosyayı açamayabiliyor.Umarım açabilirsiniz dergiyi...hiç olmadı pcden anlayan birinden destek isteyebilirsiniz :)
Sevgiler...

sekercafe

Adsız dedi ki...

çok teşkkürlr,sanırım oğlumdan yardım isteyeceğim,sınava hazırlandığı için pek boş zmanı olmuyor.ilginize teşekkürlr.eger yoksa size mailimi gönderirim.mail adresiniz var sanırım burada.görüşmek üzere.

gülümse dedi ki...

çokkkkk teşekkürlerrr:))

H dedi ki...

tek anlamadığım yer en son askıyı oraya nasıl soktuğu : )

Unknown dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Unknown dedi ki...

cok guzel olmus fakat bır sorum olacak ıcıne koyulan sey pamuk mu