Kurdela Nakışı -Encyclopedia of Ribbon Embroidery Borders

9 Eylül 2009 Çarşamba


Ben de Silivride ikamet ediyorum ve dün,bugün sel nedeniyle maffolduk,çok şükür bize birşey olmadı ama dere yataklarındaki konutlar çok kötü durumda,insanlar bir yandan canıyla uğraşırken bazı hırsızlar da selden gelen eşyaları talan etme peşinde.Biz nasıl insanız bilmiyorum,insanlar acı çekerken nasıl menfaat peşinde olabiliyorlar...onlar bu duruma düşselerdi aynısı onlara yapılsaydı ne hissederdiler acaba...moralim bozuk...kendimi bloguma verdim...Allah sel mağdurlarına yardım etsin...
Gelelim dergimize...
Kurdela nakışı ile küçük motifleri ve şerit motifleri detaylarıyla anlatan bir ansiklopedi.
Resimler açıklayıcı,modeller çok güzel.
BURDAN indirebilirsiniz.
61 sayfa,jpeg formatında,4,5Mb boyutunda bir dergi.

0 yorum: